söndag 13 december 2009

Julbord å cykelsläp

Jag var tvungen att dissa Gillets julbord som var katastrofalt och var därför lite nervös inför dagens julbord på Odinsborg. Men Odinsborg har i alla fall mysiga lokaler så dess skulle i alla fall bräcka Gillets men de lyckades även bräcka maten. Odinborgs mat var grym det var både mkt och gått och jag åt därefter och lär inte behöva äta föräns julafton :)

Dock var det aningen frustrerande att inte få upp låste när vi skulle därifrån men tur i oturen har man sin kusin i närheten (Gamla Uppsalag.) så släpandes på cykeln de få kilmetrarna dit fick jag låset uppklippt :)

1 kommentar:

  1. Hahah ska du komma att märka ord nu också mr. "perfect"? Men okej, vi cyklade på den s.k. vägen mellan åkrarna, vilken i stort sett hade kommit att bli en lerpöl. Dessutom så hann vi faktiskt med att möta en polisbil som saktade in vid oss. Men tack vare att vi är så charmiga så log vi vårt finaste leende och poliserna bara skrattade och körde glatt förbi utan att bry sig om böter (;

    Frågade även om det fanns någonting jag kunde göra. Men nej, du insisterade på att du skulle klara av det själv så jag tänkte inte stå och tvinga på dig oönskad hjälp (;
    Men som tur i oturen ja, du fick faktiskt möjligheten att bränna bort julmaten + att det inte var alltför långt hem till oss. Hoppas du fick en mysig promenad!

    SvaraRadera